joi, 5 aprilie 2012

Marketing - Din ciclul cum prostesti poporul cu televizorul (sau computerul mai nou)

Se ia un aparat de fotografiat mai bunut.
Se alege destinatia.
Gasesti plaja perfecta, cu nisipul alb perfect, cu apa perfecta, cu soarele perfect si palmierul de rigoare nelipsit din nici o reclama de vacanta.
Tac-Pac. Gata poza si ai si postat-o. Unde vrei tu. Pe net in general su FB sau Twitter sau care mama lor mai sint. O dai la un prieten care are agentie de turism sa-si faca si el un poster ok mai de doamne ajuta sa-l diferentieze de toti ailalti.
Dupa aia mai pui una cu ceva casute de stuf si din nou palmieri.
Ouauuuu.
Deja pe undeva, la ceas de seara, se mustaceste de un concediu. Da, asta vreau. Toata plaja si palmierul doar pentru mine. Si uite asa invie o sete de aventura la gandul ca acum si aici te vei redescoperi pe tine. Pe cel adevarat, pur si insuti tu.
Singura problema e ca la la palmierul mult visat doar ce dai cu ochii de inca 2000 de oammeni plecati cu aceleasi ganduri. Chiar in spatele palmierului e ditamai industria hoteliera.
Doamne fereste nu zic ca nu e frumos. Dar nu mai e pe gustul meu. Lasa-ma singur, sa pot sa scriu, sa pot fotografia, sa pot explora. Dar nu ma pune la un loc cu 100 de nemti ca sa ma simt ca la Mamaia in '87.
Unde e palmierul meu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu