Mai copii mai, pai aici unde's caldurile astea mari tre' sa fii zurliu sa ai un camion cu cabina (podea si acoperis) de tabla. Pai se incinge de nu stii cei cu tine. Iaca aici din lemn natur.
Nu se incinge, nu se indoaie, basca bat un cui in perete si agat tot ce vreau. Poti face asta daca'r fi de tabla? Nu. Usita e la misto si o inchid doar seara sa nu intre caprele in cabina si sa-mi roada cele doua fire cu care pornesc motorul. Ia uite si la maimutoiul asta cu vesta colorata. Ce naiba vrea de la mine, de ce ma opreste? Nu vede ca sintem 7 in cabina si cu totii muncim din greu sa tinem harbul pe directia buna? Eu asta grasu', in alb, tin volanul si ambreiajul. In acelasi timp rolul meu e de dop, adica ailalti nu cad din cabina ca nu pot trece de mine. In dreapta mea e Mahmud, care are sarcina de a semnaliza, claxona si accelera. Da stiu ca am uitat de frana dar asta nu functioneaza si atunci nu ne mai batem capul cu ea. La cei 10-15 km/ora cat prinde magaoaia se opreste asa usor in cam 20 de metri. Ali e la schimbatorul de viteze, 3 la numar cu tot cu marsarier. Asta chiar ca are job simplu. Pacat ca e cam surd si nu aude cand urlu la el sa schimbe dar o am in spate pe Chakira de-i spun ce viteza vreau si apoi ea mi-l pocneste peste urechi pe Ali. Dreapta pentru viteza 1, stanga la viteza 2 si o castana in crestet pentru marsarier. Langa el Yusuf, DJ din Mali care pune muzica si rugaciuni la radio. In capat in dreapta, la perete, ca acolo n-am mai apucat sa fac usa, e Karim de raspunde cu numaratul rotilor pe partea dreapta si vigilent sa nu intram in sant. O are in spate pe Fatouch de gateste pentru toti. Ce mai veselie in cabina, chicote si imbranceli ca toti se hizilesc acu ca si-au dat seama ca harbul se opreste in 10 metrii iar asta coloratul s-a pus drept in fata la punctul de 7 metri. Ghinion. Si pentru el, si pentru mine.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu